Mladší školský vek (6 až 10 rokov)
- realizujeme diagnostiku intelektovo nadaných žiakov a poskytujeme im a ich rodičom poradenský servis
- hľadáme príčiny a možnosti riešenia problémov v učení
- navrhujeme zaradenie detí do nultých ročníkov ZŠ
- pomáhame deťom, ktoré majú ťažkosti v adaptácii na školu
- uskutočňujeme diagnostiku špecifických vývinových porúch učenia a ponúkame reedukácie a terapie zamerané na konkrétneho klienta alebo skupinu klientov
- poskytujeme odborné služby pri riešení výchovných a osobnostných problémov (detské neurózy, hyperaktivita, nesústredenosť, pomalé pracovné tempo, a pod.)
- pomáhame deťom zo sociálne znevýhodneného alebo výchovne zlyhávajúceho prostredia
Starší školský vek (11 - 15 rokov)
- pomáhame riešiť problémy pri výchove i vzdelávaní
- ponúkame komplexný odborný servis deťom so špeciálno-pedagogickými potrebami
- doporučujeme integráciu detí so špecifickými vývinovými poruchami učenia a správania
- uskutočňujeme poradenské intervencie klientom v ťažkých životných situáciách a zabezpečujeme psychoterapeutickú pomoc
- posudzujeme profesionálnu orientáciu detí - pomáhame pri výbere vhodného typu školy a voľbe budúceho povolania
- zabezpečujeme prevenciu pred negatívnymi sociálno-patologickými javmi (prevencia šikanovania, týrania, agresívneho správania, užívania drog a pod.)
- ponúkame Tréning deficitov čiastkových funkcií podľa prof. B.Sindelar pre deti v školskom veku
- vytvorený je individuálne pre každé dieťa podľa výsledkov testu – metódy zachytenia deficitov čiastkových funkcií dr.Sindelar
- zameraný na stimuláciu a rozvoj
- jednotlivých zmyslových oblastí
- čiastkové funkcie (pozornosť, vnímanie, pamäť)
- oslabení vzniknutých nerovnomerným vývinom
- schopností potrebných pre čítanie a písanie
- osobnej istoty dieťaťa